tirsdag 2. februar 2010

Travle dager....

Jeg ser at jeg har hatt flere besøkende enn jeg hadde trodd her på bloggen...
Og vil bare si at jeg har ikke glemt bloggen, men jeg har ikke hatt tid å lage noe...
Kjenner jeg klør etter å sette meg ved pulten.... har handla en del nytt stæsj, så jeg mangler bare tid..

Vi driver og selger ut varelageret til nettbutikken ( www.kortogscrap.no ), så det går mye i pakking av varer... så når lageret er ute fra kjellerstua,og jeg kan innrede mitt eget scrappehjøne, da skal det bli fest i heimen:)

Skal legge ut bilde av scappekroken min da, og masse prosjekter.

Jeg kan jo skrive innimellom fram til neste prosjekt... Det å en del kjappee enn når jeg scrapper....da tar in myyye tid.

Men akkuratnå skal jeg opp på øversteloftet og se om jeg har fått fangst i fella. så kanskje vi får middag i morra... øøøøhh.... nei fysj...

Ha en strålende fin kveld.

Barbro

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar