søndag 7. februar 2010

Ny Award :)


Jeg har fått en ny award og den fikk jeg av Hege.
Dette er min andre award, og det er gøy :-)



Med denne awarden fulgte det med en ny oppgave og denne gangen skulle man skrive 10 ting som gjør enn glad. Det er jo ingen problem, for det er mange ting som gjør meg glad og skulle mer enn gjerne skrevet opp flere enn 10 ting. Men det får holde med det denne ganga. Jeg skriver i helt tilfeldig rekkefølge, alt etter hva som dukker opp når jeg tenker på hva som gjør meg glad.


1. Å være med familien
2. De fantastiske vennene vi har
3. Når ungene våkner, og starter dagen med ett smil.
4. Når huset er ryddet
5.Når jeg kan dykke ned i kjelleren til scrappinga
6. Når vi en sjelden gang kan dra avsted på kjæresteweekend
7. Ferie gjør meg glad
8. Når nåla på vekta går mot venstre...
9. når våren kommer, og det begynner å grønnes ute.
10. barneglede, hva er vel flottere enn det?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar